środa, 1 sierpnia 2012

I znów meble

Moja przygoda z meblami zaczęła się od wybierania mebli do nowego mieszkania, ale szybko się okazało, że to bardzo wciągające zajęcie, prawie hobby. Ponieważ do każdego zadania przygotowuję się bardzo sumiennie i starannie, także meblowanie mieszkania było dla mnie poważną sprawą. Nie ukrywam, że czerpałam z tego również masę przyjemności. Postanowiłam więc pociągnąć temat dalej.

Dodam tylko, że parapetówka, była bardzo udana. Goście byli zachwyceni aranżacją i chyba nie udawali swoich „ochów” i „achów”. Niektórzy poprosili mnie nawet o porady związane z wyborem mebli do salonu, gabinetu czy sypialni.

Postanowiłam wykorzystać swoje doświadczenie i nie tylko ze znajomymi podzielić się tajnikami wybierania odpowiednich mebli. Kolejne wpisy będą zawierały najpotrzebniejsze informacje dotyczące podejmowania tych ważnych decyzji. Warto przecież pamiętać, że to meble wybór na wiele lat. Mało kto może pozwolić sobie na wymianę mebli co sezon. Powinny być one więc użyteczne i funkcjonalne. Warto też zadbać o to, by pasowały do klimatu panującego w domu. To meble mają być dopasowane do Was, a nie odwrotnie.

Wybór mebli jest ogromy, dla sprawdzenia, wygooglujcie sobie „meble Bydgoszcz”, a sami się o tym przekonacie.